miercuri, 8 iunie 2011

Jocuri...

Niciodata, stand in fata calculatorului si jucandu-ma, nu am realizat cat de greu este sa programezi tu cu mainile tale un joc, oricat de simplist ar fi. Gata cu criticile la adresa altora. Ei bine, asta am avut noi, cei din clasa 9B, de facut la informatica, impreuna cu cate alti trei colegi (probabil un "bonus" de sfarsit de an sau ceva). In orice caz, desi ne-am apucat de joc cam cu o luna in urma, ne-am razgandit de nenumarate ori ce joc vom face, am scris algoritmi intregi pe care i-am lasat balta, pentru ca in cele din urma sa ne oprim asupra unui joc de darts. Simplu si la obiect. Sau nu chiar. Pot spune ca partea de grafica ne-a dat mari batai de cap (in special crearea unui meniu de joc), insa ceva tot ne-a iesit... Bineinteles ca acest joc poate fi imbunatatit semnificativ, insa momentan cred ca toti cei din grup sunt mandri de ceea ce ne-a iesit :D

P.S: In curand voi adauga un link unde puteti gasi jocul. Enjoy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu